Тренди упаковки 2020

Posted by Anatolii Myshelov

Упаковка. Один з найважливіших елементів товару. Від її якості та зовнішнього вигляду у великій мірі залежить репутація постачальника.

2020й задає тон на наступні 3-5 років і саме логістика отримає ключову роль в зниженні вартості і негативного впливу упаковки на навколишнє середовище. Отже must have впроваджувати нові технології, матеріали і процеси по всьому ланцюжку створення додаткової цінності. 

Зростаюча популярність e-commerce призводить до частих відвантажень одиничних товарів, що в свою чергу сприяє збільшенню викидів вуглецю і зростанню обсягів відходів упаковки. Постачальники все частіше стикаються з необхідністю контролювати витрати на упаковку, кількість вантажів, пошкоджених під час перевезення, а також оптимізувати наявні транспортні можливості.

У всіх галузях промисловості зростають вимоги до упаковки. В автомобільному і технологічному секторах ланцюжок поставок повинен розвиватися так, щоб забезпечувати збереження зростаючих обсягів крихких, дорогих компонентів. У сфері охорони здоров’я фахівці з логістики повинні забезпечити безпечну і гнучку доставку життєво важливих ліків і пристроїв в лікарні і домівки пацієнтів. Оскільки електронна комерція узурпує функції традиційної роздрібної торгівлі, упаковка стає критично важливою точкою контакту між споживачами і брендами.

Оптимізація упаковки

Коробки, що не повністю заповнені товарами, є основною причиною пошкодження відправлень. Тому компанії впроваджують програмне забезпечення, що дозволяє розраховувати найкраще можливе поєднання предметів, коробок і піддонів, а потім передають результати безпосередньо збирачам.

Автоматизація упаковки

Автоматизовані процеси розвантаження, упаковки і маркування дозволяють справлятися зі зростаючими навантаженнями електронної комерції без збільшення штату працівників.

Екологічно чисті пакувальні матеріали

Дослідження в області зелених альтернатив пластиковій термоусадочній плівці і одноразовим пластиковим пакетам показують, що все більше компаній прагнуть використовувати екологічні пакувальні матеріали. У той же час пошук балансу між витратами і зручністю для покупців стає непростим завданням для підприємств роздрібної торгівлі.

Упаковка багаторазового використання і зворотня логістика

Останнім часом зросла кількість програм повторного використання тари і упаковки та замкнутого циклу для усунення відходів, проте все ще залишаються деякі проблеми. Галузі, які розглядають можливість створення економічно ефективної системи багаторазової упаковки, повинні думати про створення необхідного пулу пакувальних матеріалів, проектуванні систем для очищення, огляду і обслуговування контейнерів багаторазового використання, а також про вартість, швидкість і простоту зворотної логістики.

Smart-упаковки

Розумні пакувальні технології, такі, як smart-етикетки і заходи щодо захисту продукції на останній милі, зміцнюють довіру клієнтів, надійність ланцюжків поставок в цілому, і дозволяють відстежувати все, що відбувається з відправленням в режимі реального часу.

Подальший розвиток пакувальної галузі потребують тісної співпраці між експертами ланцюжків поставок, фахівцями з пакування та клієнтами.

Leave a Reply